Άδραξε τη μέρα σου

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

..Μυρμήγκι..

        Ο ήλιος ήταν ανυπόφορος, μέσα στην μουσκεμένη παραλλαγή μου - ήθελα να ξερα κανένας δεν τους έχει μιλήσει για τις βερμούδες -  παρακαλάγα να τελειώσει η αναμονή της φρουράς, για να ξεκινήσω την υπηρεσία μου. Πυρασφάλεια, είσαι σε ετοιμότητα και σε περίπτωση πυρκαγιάς σε αρπάζουν και φεύγετε, αλλά συνήθως απλά αράζεις στο Κ.Ψ.Μ. Βγάζω την πράσινη πετσέτα με το Ε.Σ γραμμένο πάνω της και σκουπίζω τον ιδρώτα μου,ένα απαλό αεράκι και νομίζω ότι κάποιος από πάνω με λυπήθηκε. Παίρνω το παγούρι και κατεβάζω μερικές γεμάτες γουλιές, γύρω μου άλλα είκοσι άτομα με έχουν μιμηθεί. 
        Σκύβω και κοιτάω τις αρβύλες μου, θέλουν καθάρισμα, άραγε στον πόλεμο θα έχω χρόνο; Με αργές κινήσεις σηκώνω το αριστερό πόδι και το φέρνω στη γάμπα του δεξιού ποδιού. Τρίβω τρίβω, σαν να γυάλισε κάπως άντε και το άλλο. Ωχ τι είναι αυτό; Αρκετά μεγάλο για μυρμήγκι. Τυχερό σκέφτομαι, πως και το είδα, για μερικά δευτερόλεπτα μένω ακίνητος με το ένα πόδι στον αέρα. Σκέφτομαι να το κατεβάσω ή όχι, σίγουρα όχι, αρκετά άντρα με έχει κάνει ο στρατός...ας βγάλω πουθενά αλλού τα τόσα αποθέματα τεστοστερόνης. Αφήνω το μυρμήγκι να περάσει....μια αίσθηση ικανοποίησης πάει να σχηματιστεί στο πρόσωπό μου,αλλά με τη άκρη του ματιού μου βλέπω την πεντακάθαρη αρβύλα του διπλανού μου να κατεβαίνει με δύναμη και να συνθλίβει το μυρμήγκι. 
        Τι μαλάκας σκέφτηκα, ναι το σκέφτηκα, για μένα όμως. Που καθόμουν ακίνητος με το ένα πόδι σηκωμένο ενώ θα μπορούσα να είχα κάνει και γω μια τέτοια κίνηση. Μάλλον όχι, δεν ανήκω σε εκείνη την κατηγορία. Αλήθεια πόσες υπάρχουν;

             Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος

        Καλός: Εγώ
α)Την επιλογή σου την έκανες, να είσαι ο καλός στην υπόθεση, απλά κοίτα να μην σου χαλιέται η διάθεση με τον κάθε αντιδραστικό.

β)Την επιλογή σου την έκανες, να είσαι ο καλός στην υπόθεση, απλά πήγαινε κάπου απόμερα και κλάψε χωρίς να σε δει κανένας για το καημένο το μυρμήγκι.

γ)Την επιλογή σου την έκανες, να είσαι ο καλός στην υπόθεση, τώρα γύρνα και βάρα τον αντιδραστικό.


        Κακός: Διπλανός Στρατιώτης
Δεν χάνεις την ευκαιρία να δείξεις πόσο αλύπητος είσαι κάθε στιγμή της ημέρας. Σ'αρέσει να περιφρονείς τους αδύναμους και να τους πατάς, κυριολεκτικά και μεταφορικά όταν εκείνοι τολμούν να σε αψηφήσουν.

       
        Άσχημος: Μυρμήγκι
Ποτέ σου δεν έχεις ενοχλήσει κανέναν, απλά τυχαίνει και βρίσκεσαι την λάθος ώρα στην λάθος στιγμή. Με λίγη τύχη καταφέρνεις και υπερνικάς τα περισσότερα εμπόδια που εμφανίζονται στο δρόμο σου, και πάνω που νομίζεις ότι τελείωσες, εμφανίζεται ο από πάνω και σε τσακίζει, κυριολεκτικά και μεταφορικά.


και όπως έλεγε και ο Βούρος, "Εσύ αποφασίζεις"

6 σχόλια:

  1. πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου- ο καλός ο κακός και ο άσχημος λοιπόν....

    κοίτα,στη δική σου κατηγορία (και πόσο χαίρομαι που είσαι σ'αυτή) όντως έχεις τις 3 αυτές επιλογές. απλά κάτι μέσα μου μου λέει οτι πάντα δειλιάζουμε με το β' ενώ θα έπρεπε να ορμάμε με το γ'

    όχι τίποτε άλλο,μη μας περνάνε (που μας περνάνε..)για μ*******

    καλημέρα σου {σε συμπονώ για τη ζέστη και τις αρβύλες}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο στρατό δε σε παίρνει να κάνεις εχθρούς, ιδίως για θέματα που σε ενοχλούν αλλά όχι πολύ. Τους χρειάζεσαι όλους, ποτέ δεν ξέρεις.

    Στο στρατό συνυπάρχεις θες δε θες με ανθρώπους που στη ζωή σου σαν πολίτης δεν θα τους έλεγες ούτε "γεια". Απλώς αποφεύγεις όποιους δεν πας χωρίς να το κάνεις θέμα. Όσο γίνεται.

    Ο "κακός" μπορεί να είναι κάτι άλλο αντί πράγματι κακός. Μακάκας ή απλώς ένας φαντάρος χωρ΄'ις ευαισθησίες που βαριόταν. Δεν είχε τι να κάνει, βαριόταν, είδε κάτι, έκανε κάτι μεσα στη μακακία του, έτσι για να κάνει κάτι, χωρίς πολύ σκέψη. Δεν τον δικαιολογώ, μαζί σου είμαι. Απλώς σου δίνω και μία άλλη οπτική.

    Υπομονή ! Σου εύχομαι να περάσει η θητεία σου ΜΟΝΟ με τέτοιες έννοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα με εντυπωσίαε η αφορμή που σου έδωσε ένα "ταπεινό" ασήμαντο πλασμα να γράψεις αυτήντην εξαίρετη ψυχογραφία. Την έγραψες δε από όλες τις πλευρές λες και ήσουν καπου ψηλά και παρατηρούσες. Το ζήλεψα και το θαύμασα.
    Ιλιοκαμένε έχεις τεράστια αποθέματα ψυχής που θέλει να μιλήσει. Και θα μιλήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kihli....σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια, δυστυχώς έτσι μας έχουν καταντήσει, να προσπαθούμε να κρύψουμε τα θέλω κ τα πιστεύω μας για να μην δείξουμε στον "κακό" τις ευαίσθητες πλευρές μας, ίσως κάποια στιγμή θα έπρεπε να γίνουμε και λίγο γ..

    καλημέρα και σε σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. GiP..όντως μερικές φορές σκέφτομαι ότι μπορεί και ο κακός να γίνει άσχημος και το ανάποδο. Πόσες φορές έχω πει " αν σε πετύχω έξω", και έξω δεν δίνω σημασία..

    σ'ευχαριστώ που πέρασες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστόφορε...χαίρομαι πάντα να ακούω θετικά σχόλια από σένα. Ελπίζω να συνεχίζονται να εμφανίζονται τέτοια "πλάσματα" για να μου δίνουν αφορμή για γράψιμο, μέχρι να μάθω να παίρνω "μπρος" μόνος μου..

    καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή